Zwroty

  1. Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia
  2. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je na trwałym nośniku (list, e-mail...).biuro@sklepkiki.pl
    Zwrot przyjmowany jest tylko wtedy, gdy towar nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Towar musi być kompletny.
  3. Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.
  4. Koszty odesłania towaru ponosi konsument.
  5. Sklep dokona zwrotu ceny za towar (po spełnieniu wszystkich przesłanek przez Klienta) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru .
  6. Do zwrotu kwoty za towar niezbędne jest przesłanie dowodu zakupu, Paragon/Faktura.
  7. Paczki nie są przyjmowane wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.
    Formularz odstąpienia od umowy można pobrać poniże

Pobierz druk odsąpienia od umowy.

Adres do odesłania towaru

KIKI-Wszystko Dla Dzieci

Tarnowska 33

33-300 Nowy Sącz

tel 502 062 726


Reklamacje

  1. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.
  2. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu.
  3. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:imię i nazwisko klienta
  4. numer paragonu lub faktury
  5. datę zakupu
  6. szczegółowy opis problemu
  7. telefon kontaktowy

  8. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
    W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
    Przedmiot reklamacji wysyłany do serwisu powinien być czysty, dotyczy to w szczególności układu jezdnego, tapicerki itp. Produkty, które nie będą dostarczone w należytym stanie nie będą wysyłane do serwisu. Klient będzie wówczas zobowiązany odebrać przesyłkę na swój koszt.
  9. Informacje na temat Reklamacji prosimy wysyłać na adres: reklamacje@sklepkiki.pl
  10. Reklamacje wysłane na inny adres e-mail nie będą mogły być rozpatrzone

Pobierz druk reklamacyjny.


Nowa kolorystyka

Nowe kolory Toria Recaro

i-Spin Grow 360

Sprawdź joie Grow

Fotelik 5Z 2

Nowość od Britax

SZYBKIE PŁATNOŚCI

GWARANCJA ZWROTU


SZYBKI KONTAKT

Potrzebujesz pomocy lub porady?

Chcesz złożyć zamówienie telefonicznie?

Infolinia 513167159 lub 796120444

  • godziny 9:00-16:00
  • biuro@sklepkiki.pl