REGULAMIN

Regulamin Sklepu Internetowego www.sklepkiki.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.


POSTANOWIENIA OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego sklepkiki.pl jest firma KIKI-KAKA

z siedziba w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 169

nip 734-290-73-10
Firma prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu oraz na miejscu w lokalu przy ul.Tarnowskiej 169 33-300 Nowy Sącz
Firma zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie sklepu internetowego.

Ceny mogą ulegać zmianom o czym będą państwo informowani przed przyjęciem zamówienia do realizacji

Wszystkie ceny zawierają podatek vat

W chili potwierdzenia zamówienia przez pracownika sklepu internetowego cena jest wiążąca
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń lub pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej : biuro@sklepkiki.pl


ZAMÓWIENIA/REALIZACJE

Zamówienia w sklepie www.sklepkiki.pl może dokonać każda osoba która ukończyła 18 lat.
Zamówienie można złożyć poprzez stronę www.sklepkiki.pl, e-mail lub telefonicznie.
Po złożeniu zamówienia przedstawiciel sklepu skontaktuje się z Państwem za pomocą e-mail lub telefonicznie w celu jego potwierdzenia. Realizacja zamówienia: 2-7 dni roboczych.
W przypadku produktów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia terminu dostawy.


ODBIÓR PRZESYŁKI

W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny w obecności spedytora.
Klient ma prawo nie odebrać przesyłki wyłącznie po dokonaniu w/w czynności.
Odbiór przesyłki musi być pokwitowany pisemnym podpisem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym.


REKLAMACJE

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie oryginalnego dowodu zakupu (faktury VAT lub paragonu).
Zastrzegamy sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji w dni robocze od chwili otrzymania towaru od Klienta. O podjętych czynnościach zobowiązujemy się informować Klienta na bieżąco.
Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres:ul Tarnowska 169 33-300 Nowy Sącz. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji nie podlegają:


naturalne zużywanie produktu;
uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.);
uszkodzenia elementów szklanych, - sznury połączeniowe, sieciowe, akumulatory itp.;
uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie;
uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedający, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji;
uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.

W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty serwisowej związanej z przeglądem sprzętu w wysokości pokrywającej koszt pracy serwisanta.
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektorych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" .Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru.
Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony mechanicznie i wizualnie (dotyczy także oryginalnego opakowania).
Towar powinien zostać odesłany przez Kupującego w takim stanie, jakim został zakupiony (kompletny, zawierający wszystkie oryginalne akcesoria będące zawartością zakupionego zestawu oraz oryginalnego opakowania).
Koszt wysyłki zwracanych towarów ponosi Klient.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Klienta.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli produkt nie został zakupiony na naszych aukcjach lub nie posiada dowodu zakupu.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Rejestracja lub złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę KIKI-KAKA danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833).

Testy fotelików
Wyprawka
Kupuj na raty

Raty dostępne już od 100zł

Więcej

Nasz profil Facebook

SZYBKA WYSYŁKA

Przesyłki wydawane są kurierowi zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, powinna ona dotrzeć do Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego. Wpółpracujemy z firmą kurierską GLS

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK



SZYBKI KONTAKT

Potrzebujesz pomocy lub dorady?

Chcesz złożyć zamówienie telefonicznie?

Infolinia 530255177 lub 513167159

  • godziny 9:00-17:00

GWARANCJA JAKOŚCI